VEELGESTELDE VRAGEN

Heb je vragen? Bekijk dan eerst onderstaande veelgestelde vragen. Staat jouw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op.

Heb je jouw bestelling op een werkdag voor 16:00 uur geplaatst? Dan wordt deze de volgende dag bezorgd door PostNL (met uitzondering van zon- en feestdagen).* 

Zodra jouw pakket door PostNL gesorteerd is in het sorteercentrum, ontvang je een verzendbevestiging met hierin de track en trace code waarmee je jouw pakket kunt volgen. Wanneer je niet thuis bent op het moment van bezorgen zal de bezorger het pakket proberen af te leveren bij jouw buren. Lukt dit niet, dan wordt het pakket naar ons logistiek centrum geretourneerd of, indien mogelijk, bij een PostNL-locatie bij jou in de buurt geleverd.

* We doen er alles aan om de bestelling op tijd te bezorgen. Het is echter in een enkel geval mogelijk dat door omstandigheden de bezorging vertraagd is. We bieden verschillende opties aan voor het bezorgen of ophalen van je bestelling. Welke opties voor jouw bestelling beschikbaar zijn, zie je bij het afronden van de bestelling.

* Tijdens de sale periode of andere acties kan de bezorging van jouw pakket langer duren dan je wellicht van ons gewend bent. Zodra jouw pakket door PostNL is gesorteerd, ontvang je de track en trace gegevens per mail. Houd deze goed in de gaten voor actuele informatie over jouw pakket.

Helaas is het niet mogelijk om items te reserveren. Een item is pas gereserveerd wanneer jouw bestelling helemaal is afgerond. Het kan hierdoor voorkomen dat een item uit jouw winkelwagen verdwijnt, omdat deze niet meer op voorraad is. 

Zodra jouw bestelling succesvol is afgerond, ontvang je per e-mail een orderbevestiging op het door jouw opgegeven e-mailadres. Wanneer jouw pakketje ons warehouse heeft verlaten, ontvang je een tweede mail met hierin de track en trace code. Met deze code kan je jouw pakketje volgen tot aan de bezorging.

Zodra jouw bestelling geplaatst is, is het helaas niet meer mogelijk om deze te wijzigen of annuleren.

Is het item toch niet helemaal wat je ervan verwacht had? Jammer! Uiteraard kun je het, op eigen kosten, terugsturen naar ons en verwerken wij jouw retour zo snel mogelijk. Retouren worden binnen 7 werkdagen na aankomst bij ons verwerkt. 

Wanneer blijkt dat je retourzending langer dan 7 werkdagen geleden bij ons is aangekomen, vragen we je direct contact op te nemen met onze klantenservice. Dat kan per mail naar info@lavernia.nl. Gelieve in de mail als bijlage je track & trace bonnetje als foto of scan mee te sturen en het ordernummer te vermelden. 

Volg voor een juiste afhandeling van jouw retour de stappen in de volgende link: https://www.retourneren.nl/lavernia