HULP NODIG?

VEELGESTELDE VRAGEN

Heb je jouw bestelling op een werkdag voor 16:00 uur geplaatst? Dan wordt deze de volgende dag bezorgd door PostNL (met uitzondering van zon- en feestdagen).* 

Zodra jouw pakket door PostNL gesorteerd is in het sorteercentrum, ontvang je een verzendbevestiging met hierin de track en trace code waarmee je jouw pakket kunt volgen. Wanneer je niet thuis bent op het moment van bezorgen zal de bezorger het pakket proberen af te leveren bij jouw buren. Lukt dit niet, dan wordt het pakket naar ons logistiek centrum geretourneerd of, indien mogelijk, bij een PostNL-locatie bij jou in de buurt geleverd.

* We doen er alles aan om de bestelling op tijd te bezorgen. Het is echter in een enkel geval mogelijk dat door omstandigheden de bezorging vertraagd is. We bieden verschillende opties aan voor het bezorgen of ophalen van je bestelling. Welke opties voor jouw bestelling beschikbaar zijn, zie je bij het afronden van de bestelling.

* Tijdens de sale periode of andere acties kan de bezorging van jouw pakket langer duren dan je wellicht van ons gewend bent. Zodra jouw pakket door PostNL is gesorteerd, ontvang je de track en trace gegevens per mail. Houd deze goed in de gaten voor actuele informatie over jouw pakket.

De onderstaande stappen geven aan hoe jij jouw favoriete item(s) kunt bestellen.

  1. Zoek op www.LAVERNIA.nl het gewenste artikel op.
  2. Selecteer op de productpagina de gewenste kleur en maat.
  3. Klik op de knop ”IN WINKELWAGEN” om het item in jouw winkelwagen te plaatsen.
  4. Ga vervolgens naar de winkelwagen door rechtsboven in jouw scherm te klikken op ”BEKIJK WINKELWAGEN”.
  5. Heb je een kortingscode of giftcard? Vul deze dan linksonder in bij het gelijknamige kopje.
  6. Klik om jouw bestelling af te ronden op de knop ”DOORGAAN NAAR AFREKENEN”.
  7. Doorloop vervolgens alle stappen in de betaalstraat.
  8. Zodra jouw bestelling is geplaatst, ontvang je van ons een bevestiging per e-mail en gaan wij aan de slag met jouw pakket.

TIP: Maak bij het bestellen direct jouw account aan, zodat je al jouw gegevens en bestellingen achteraf kunt inzie

Helaas is het niet mogelijk om items te reserveren. Een item is pas gereserveerd wanneer jouw bestelling helemaal is afgerond. Het kan hierdoor voorkomen dat een item uit jouw winkelwagen verdwijnt, omdat deze niet meer op voorraad is. Je ontvangt hiervan altijd een melding bij het openen van jouw winkelwagen.

Zodra jouw bestelling succesvol is afgerond, ontvang je per e-mail een orderbevestiging op het door jouw opgegeven e-mailadres. Wanneer jouw pakketje ons warehouse heeft verlaten, ontvang je een tweede mail met hierin de track en trace code. Met deze code kan je jouw pakketje volgen tot aan de bezorging.

VRAGEN OF OPMERKINGEN?

NEEM CONTACT MET ONS OP