VEELGESTELDE VRAGEN
Wil je contact opnemen met de klantenservice van Lavernia? Bekijk dan eerst onderstaande veelgestelde vragen. Staat jouw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op.
Contact opnemen
Wanneer je een beschadigd item hebt ontvangen, mag je ons hierover mailen. Het is belangrijk om in deze mail jouw ordernummer te vermelden en een foto toe te voegen waarop de beschadiging duidelijk zichtbaar is. Je mag deze versturen naar info@lavernia.nl.
Wanneer het pakket dat je hebt ontvangen niet compleet is, willen wij je vragen om contact met ons op te nemen. Dit kan door middel van een mail naar info@lavernia.nl.
Wanneer jouw aankoop een klacht vertoond, mag je ons hierover mailen. Het is belangrijk om in deze mail jouw ordernummer te vermelden en een foto toe te voegen waarop de klacht duidelijk zichtbaar is. Je mag deze versturen naar info@lavernia.nl.
Wanneer het pakket dat je hebt ontvangen een verkeerd item bevat, willen wij je vragen om contact met ons op te nemen. Dit kan door middel van een mail naar info@lavernia.nl.
De retourbevestiging kan helaas terechtkomen in jouw spam mailbox. We raden je daarom graag aan om deze goed te controleren. Is jouw pakket meer dan 7 werkdagen geleden geretourneerd, maar heb je nog geen retourbevestiging ontvangen? Dan raden we je graag aan om ons te mailen via info@lavernia.nl. Vermeld altijd jouw ordernummer en track en trace gegevens in jouw mail. Zonder deze gegevens kunnen wij helaas niet garanderen dat wij de retour kunnen verwerken.