VEELGESTELDE VRAGEN

Heb je vragen? Bekijk dan eerst onderstaande veelgestelde vragen. Staat jouw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op.

Bezorgen & levering

Op dit moment bieden wij de onderstaande bezorgoptie aan:

Standaard levering door PostNL:

Heb je jouw bestelling vóór 16:00 uur op een werkdag geplaatst, dan wordt het pakket dezelfde dag meegegeven aan PostNL. Indien er geen vertragingen zijn bij de vervoerder, wordt jouw pakket de volgende dag op het doorgegeven adres bezorgd.

Het kan helaas voorkomen dat jouw pakket wat vertraging heeft opgelopen bij de vervoerder. Wij adviseren je daarom graag om eerst de track en trace gegevens goed te controleren. Mocht de informatie op de track en trace pagina niet juist zijn, neem dan gerust contact met ons op. Wij zullen dit dan voor je uitzoeken en, indien nodig, een onderzoek starten naar jouw pakket.

Nederland

Bestellingen vanaf €50 of hoger worden gratis in Nederland bezorgd. Plaats je een bestelling met een totaalbedrag onder de €50,00? Dan worden er verzendkosten van €6,75 in rekening gebracht.

België

Bestellingen vanaf €150 of hoger worden gratis in België bezorgd. Plaats je een bestelling met een totaalbedrag onder de €150? Dan worden er verzendkosten van €19,95 in rekening gebracht.

Heb je jouw bestelling op een werkdag voor 16:00 uur geplaatst? Dan wordt deze de volgende dag bezorgd door PostNL (met uitzondering van zon- en feestdagen).* 

Zodra jouw pakket door PostNL gesorteerd is in het sorteercentrum, ontvang je een verzendbevestiging met hierin de track en trace code waarmee je jouw pakket kunt volgen. Wanneer je niet thuis bent op het moment van bezorgen zal de bezorger het pakket proberen af te leveren bij jouw buren. Lukt dit niet, dan wordt het pakket naar ons logistiek centrum geretourneerd of, indien mogelijk, bij een PostNL-locatie bij jou in de buurt geleverd.

* We doen er alles aan om de bestelling op tijd te bezorgen. Het is echter in een enkel geval mogelijk dat door omstandigheden de bezorging vertraagd is. We bieden verschillende opties aan voor het bezorgen of ophalen van je bestelling. Welke opties voor jouw bestelling beschikbaar zijn, zie je bij het afronden van de bestelling.

* Tijdens de sale periode of andere acties kan de bezorging van jouw pakket langer duren dan je wellicht van ons gewend bent. Zodra jouw pakket door PostNL is gesorteerd, ontvang je de track en trace gegevens per mail. Houd deze goed in de gaten voor actuele informatie over jouw pakket.