Algemene voorwaarden winacties

Lavernia deelt regelmatige superleuke winacties op onze socialmediakanalen. Om de winacties zo eerlijk en duidelijk mogelijk te laten verlopen kun je hieronder onze algemene voorwaarden betreft de winacties terugvinden:

  • Deelname voor alle medewerkers van Lavernia is uitgesloten.
  • Deelname aan de actie voor de klant is kosteloos.
  • De start- en einddatum wordt altijd weergegeven in de social media post.
  • Deelnemers die misbruik maken van de winactie kunnen van deelname worden uitgesloten.
  • De winnaar van de actie wordt gekozen doormiddel van een loting op onpartijdige wijze.
  • De winnaars van alle acties krijgen persoonlijk bericht via het social media kanaal waarop de actie heeft plaatsgevonden.
  • Lavernia is bevoegd deelnemers uit te besluiten bij vermoeden van fraude of onrechtmatige deelname.
  • Deelnemers die geen prijs gewonnen hebben worden hiervan niet op de hoogte gesteld.
  • Het is niet mogelijk je prijs om te wisselen voor een ander product of geldbedrag.
  • Over de uitslag van de winacties kan niet worden gecorrespondeerd.
  • Kortingen worden op acties niet achteraf verrekend.
  • Voor alle items geldt een garantietermijn van 2 maanden.
  • De golden tickets worden willekeurig toegevoegd aan de bestellingen die geplaatst zijn via de webshop van Lavernia.
  • De tickets kan je online verzilveren met de unieke code die op jouw ticket staat.
  • De geldigheid van de code staat op de golden ticket.
  • Is er een item niet naar wens? Dan mag deze omgeruild worden voor een andere maat en/of kleur. De items kunnen niet omgeruild worden voor andere items. Neem hiervoor contact op met onze Klantenservice.
  • De ruilingskosten zijn voor de klant zelf.
  • Bij het retour sturen van jouw bestelling wordt geen nieuw shoptegoed aangemaakt.
  • Als je een defect item ontvangt neem dan contact op met onze klantenservice.
  • Je maakt kans op 10x jaar lang gratis shoppen door onder de post op Instagram over de winactie te reageren, te liken en te taggen. Ook moet je het account van Lavernia op Instagram volgen.
  • Elke maand mag je gratis online shoppen t.w.v. €200.
  • Je mag 1 keer in de maand het shoptegoed online verzilveren.
  • De actie gaat in vanaf september 2022 en eindigt in augustus 2023.
  • Wanneer je een maand overslaat komt je shopping money van deze maand te vervallen.
  • Items kunnen niet op voorhand worden gereserveerd.
  • Is er een item niet naar wens? Dan mag deze omgeruild worden voor een andere maat en/of kleur. De items kunnen dus niet omgeruild worden voor andere items. Neem hiervoor contact op met onze Klantenservice.
  • De ruilingskosten zijn voor eigen rekening van de klant.
  • Bij het retour sturen van jouw bestelling wordt geen nieuw shoptegoed aangemaakt.
  • Als je een defect item ontvangt neem dan contact op met onze Klantenservice.
  • Je maakt kans op €500,- shopping money door onder de post op Instagram over de winactie te reageren, te liken en te taggen. Ook moet je het account van Lavernia op Instagram volgen.
  • Je krijgt een unieke code t.w.v. €500,- via de mail opgestuurd.
  • Het shoptegoed is te besteden in onze webshop.
  • Is er een item niet naar wens? Dan mag deze omgeruild worden voor een andere maat en/of kleur.  De items kunnen dus niet omgeruild worden voor andere items. Neem hiervoor contact op met onze Klantenservice.
  • De ruilingskosten zijn voor eigen rekening van de klant.
  • Bij het retour sturen van jouw bestelling wordt geen nieuw shoptegoed aangemaakt.
  • Als je een defect item ontvangt neem dan contact op met onze Klantenservice.
  • Je maakt kans op €1000,- shopping money door onder de post op Instagram over de winactie te reageren, te liken en te taggen. Ook moet je het account van Lavernia op Instagram volgen.
  • Je krijgt een unieke code t.w.v. €1000,- via de mail opgestuurd.
  • Het shoptegoed is te besteden in onze webshop.
  • Is er een item niet naar wens? Dan mag deze omgeruild worden voor een andere maat en/of kleur. De items kunnen dus niet omgeruild worden voor andere items. Neem hiervoor contact op met onze Klantenservice.
  • De ruilingkosten zijn voor eigen rekening van de klant. 
  • Bij het retour sturen van jouw bestelling wordt geen nieuw shoptegoed aangemaakt.
  • Als je een defect item ontvangt neem dan contact op met onze Klantenservice.